صحبت از جستجوگر اینترنتی که به میان می‌آید، همه یاد گوگل می‌افتند، اما آیا هرگز از خود پرسیده‌اید که جستجوگری برای معادلات علمی نیز وجود دارد؟ خب راستش را بخواهید ریاضیات از هر نظر به گردو می‌ماند، پوسته‌ سختی دارد، اما وقتی که پوستش را می‌شکنیم با مغزی خوشمزه و مقوی روبه‌رو می‌شویم که طرف‌داران بسیار دارد.
به همین خاطر هر کس که با مسائل پیچیده‌ ریاضی سر‌وکار دارد، می‌داند که در عین دشواری‌های پیش رو در پایان حلاوت و شیرینی آن را خواهد چشید.
پس اگر شما هم از علاقه‌مندان به ریاضی هستید یا اینکه تنها دانشجویی بیچاره‌اید که به‌دنبال پاسخ‌های خود در دنیای صفر و یک است بهتر است
به Symbolab.com سری بزنید.
اما Symbolab که یک موتور جستجوی معنامحور برای معادلات است، واقعاً چه‌کار می‌کند؟
زمانی که به صفحه‌ آغازین این جستجوگر می‌روید، با ابزارهای گوناگونی برای تعریف معادله‌ی خود روبه‌رو می‌شوید که از ابتدایی‌ترین تا پیشرفته‌ترین موارد را شامل می‌شود.
پس از واردکردن تعریف ریاضی مدنظر، می‌توانید نمود عینی آن را روی گراف (نمایش هندسی) ملاحظه کنید یا راه‌حل و نتیجه‌ درست آن را بیابید.
از این گذشته اطلاعات ارزشمندی از سایر منابع در رابطه با جستجوی خود دریافت خواهید کرد؛ بدین ترتیب نه تنها مسئله‌تان حل شده است، بلکه چیزهای زیادی درباره‌اش آموخته‌اید!

منبع:http://shahrara.com/page,1392,12,1,8,06.html